Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Να παρακαλείς θερμά κάθε ημέρα τον Θεό λέγοντας....



"Παρακαλώ εσένα,το τέκνο της υπακοής, να παρακαλείς θερμά κάθε ημέρα τον Θεό λέγοντας: 

"Θεέ και Κύριε των απάντων, Εσύ που έχεις εξουσία πάνω σε κάθε πνοή και ψυχή, που Εσύ μόνος μπορείς να με γιατρέψεις, άκουσε τη δέησή μου του ταλαίπωρου και το φίδι που φωλιάζει μεσα μου, θανάτωσέ το με την επιφοίτηση του παναγίου Σου πνεύματος και αφάνισέ το.

Και εμένα που είμαι φτωχός και γυμνός απο κάθε αρετή, αξίωσε με να πέσω στα πόδια του αγίου μου πατέρα με δάκρυα και έλκυσε την αγία του ψυχή σε συμπάθεια για να με ελεήσει.

Και δώσε Κύριε ταπείνωση στην καρδιά μου και λογισμούς που αρμόζουν σε αμαρτωλό, ο οποίος σου υποσχέθηκε να μετανοεί.

Και μην εγκαταλείψεις τελείως μία ψυχή που ήρθε μια για πάντα μαζί Σου και Σε ομολόγησε και Σε διάλεξε και Σε προτίμησε αντί όλο τον κόσμο.

Γνωρίζεις Κύριε ότι θέλω να σωθώ, αν και η κακή μου συνήθεια μου γίνεται εμπόδιο.

Αλλά σε Σένα Κύριε είναι δυνατά όλα όσα είναι αδύνατα στους ανθρώπους"."

Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια :