Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Διαβάζουμε με κατάνυξη τον 16ο ψαλμό όταν αντιμετωπίζουμε μεγάλη συκοφαντία


Ο 16ος  ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ συνιστάται από τον Άγιο Αρσένιο τον Καππαδόκη, όταν αντιμετωπίζουμε μεγάλη και  άδικη συκοφαντία. Τον διαβάζουμε με κατάνυξη και θέρμη καρδίας τρεις (3) φορές την ημέρα για τρεις (3) μέρες. 

.....
ΕσάκουσονΚριετς δικαιοσνης μουπρσχες τῇ δεσει μου, ἐντισαι τν προσευχν μου οκ ν χελεσι δολοις.
2 ἐκ προσπου σου τὸ κρμά μου ξλθοι,οἱ ὀφθαλμοί μου δτωσαν εθτητας
3 ἐδοκμασας τν καρδαν μου, ἐπεσκψω νυκτς· πρωσς μεκαὶ οχ ερθη ν μοὶ ἀδικα 
4 ὅπως ν μὴ λαλσῃ τ στμα μου τὰ ἔργα τν νθρπωνδιὰ τος λγους τν χειλων σου γὼ ἐφλαξα δος σκληρς 
5 κατρτισαι τὰ διαβματά μου ν τας τρβοις σου, ἵνα μὴ σαλευθσι τὰ διαβματά μου 
6 ἐγὼ ἐκκραξα, ὅτι πκουσς μου, ὁ Θες· κλνον τὸ ος σου μοὶ καὶ εσκουσον τν ημτων μου 
7 θαυμστωσον τὰ ἐλη σου, ὁ σζων τος λπζοντας πὶ σὲ ἐκ τν νθεστηκτων τῇ δεξιᾷ σου
8 φλαξν με ς κρην φθαλμο· ν σκπῃ τν πτεργων σου σκεπσεις με  
9 ἀπὸ προσπου σεβν τν ταλαιπωρησντων μεοἱ ἐχθροί μου τν ψυχν μου περισχον·  
10 τὸ σταρ ατν συνκλεισαντὸ στμα ατν λλησεν περηφαναν 
11κβαλντες με νυνὶ περιεκκλωσν μετος φθαλμος ατν θεντο κκλναι ν τῇ γῇ.  
12 ὑπλαβν με σεὶ λων τοιμος ες θραν καὶ ὡσεὶ σκμνος οκν ν ποκρφοις 
13 ἀνστηθιΚριεπρφθασον ατος καὶ ὑποσκλισον ατοςρσαι τν ψυχν μου πὸ ἀσεβοςρομφααν σου πὸ ἐχθρν τς χειρς σου 
14Κριε, ἀπὸ ὀλγων πὸ γς διαμρισον ατος ν τῇ ζωῇ ατνκαὶ τν κεκρυμμνων σου πλσθη ἡ γαστρ ατν, ἐχορτσθησαν υἱῶν*, καὶ ἀφκαν τκατλοιπα τος νηποις ατν 
15 ἐγὼ δὲ ἐν δικαιοσνῃ ὀφθσομαι τῷ προσπῳ σουχορτασθσομαι ν τῷ ὀφθναί μοι τν δξαν σου.
..... 
Σημ.:Η χρήση του Ψαλτηρίου σύμφωνα με τον Όσιο Αρσένιο τον Καππαδόκη, εξηγεί σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται ο κάθε ψαλμός
https://paraklisi.blogspot.gr/2017/12/9-3-3.html
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2017/12/9-3-3.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια :