Κυριακή 13 Μαΐου 2018

"Ο Αγιορείτης Γέροντας μου, Ευθύμιος"


Σταύρος Παπαγεωργίου
"Τα Αστέρια της Τριαδικής Θεότητος.
Ο Γέροντας Ισαάκ, το αγαπημένο παιδί του Αγίου Παϊσίου και αριστερά ο Γέροντας μου, Ευθύμιος, το έτερο αγαπημένο παιδί του Αγίου Παϊσίου. Γνωριμία 25 χρόνια. 300 θείες λειτουργίες τον χρόνο.... 
300 θείες λειτουργίες τον χρόνο!
Δι΄ευχών".


=========================================

"Την περασμένη Παρασκευή πήρα μαζί μου στο Άγιον Όρος και έναν φίλο μου, η γυναίκα του οποίου εκοιμήθη ετών 45 πέρυσι το Μεγάλο Σάββατο.

Δεν είχαν παιδιά.
Του λέει σε κάποια στιγμή ο Γέροντας:
Του χρόνου θα είσαι διπλός και σε τέσσερα 
χρόνια  θα κάνεις δύο παιδιά !!!!!!!
Τι να μου πεί εμένα ο άθεος και ο κάθε άθεος.
Τι να μου πεί εμένα ο άπιστος και ο κάθε άπιστος.
Αντε βρε παιδιά για γρούβες,όπως λέμε στο χωριό μου κι εμείς με τους Αγίους Γεροντάδες !!!!!!!!!!!!!!!!!
Αντε στην Ευχή του Θεού.
Μας έχετε χτικιάσει με τις αηδίες σας!!!!!!!.
Αντε, Άντε, Άντε !!!!!!
Δι΄ευχών"

Σταύρος Παπαγεωργίου
https://plus.google.com/109060086419128897718


Δεν υπάρχουν σχόλια :